Kontakt oss

Telefon: 94 80 93 68
e-post: tirill.fjeld@actic.no
Adresse: Lilleengveien 8, inngang A, 1523 Moss

Våre åpningstider

Mandag – søndag 05.00 – 23.00
Helligdager

I oktober 2016 åpnet Actic et nytt treningssenter i Lilleeng Helsepark. Her har du muligheten til å trene styrke, kondision og svømming i vårt badebasseng. Vi tilbyr gruppetimer i sal, på sykkel og i vann. Senteret er tilsammen på ca. 1200m² og er åpent fra 05.00 til 23.00.
Prøv den raskeste måten å komme i form på!

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

En personlig trener (PT) hos Actic er utdannet, lisensiert og har bred kunnskap om alt fra kosthold til motivasjon og treningsformer.

Hos oss står det kun Personlig trenere i resepsjonen slik at du vil få best mulig veiledning og hjelp når du trenger det!

Gruppetrening på Actic Moss

Timeplanen er som følger..

Mama Fitness

Dynamic Flex

En 30 minutters time som fokuserer på mobilitet, smidighet og stretching. Timen passer for alle og fungerer godt i kombinasjon med annen trening, både før og etter, for å øke din bevegelighet.

Step & Strength

Actic Core

En effektiv styrketime for kjernemuskulaturen. I 30 minutter trenes mage, rygg, muskler som påvirker bekkenets og skulderbladenes posisjon. På den måten forbedres vår kroppsholdning, vi forebygger skader og verk, og vi får i tillegg mer ut av annen trening. Kjør timen som en enkelttime, eller kombiner med andre kondisjons- og styrketimer.

Just Dance

Timen for deg som elsker å danse! Hver sang er et nytt show. Her blandes flere ulike dans- og musikkstiler som f. eks. salsa, bollywood og jive. Det gjør ingenting om ikke stegene sitter perfekt. Det viktigste er å våge å slippe seg løs og ha det gøy!

Bootcamp

Tøff militærinspirert trening i par der både kondisjon og styrke settes på prøve. Med hjelp fra instruktøren og de andre deltagerne motiveres du til å gjøre øvelser som først kan oppleves som umulige. Øvelsene skjer parvis.

ATC

Funksjonell stasjonsbasert sirkeltrening i frivektsavdelingen, som trener hele kroppen. Øvelsene involverer både styrke og kondisjon. Foruten å bruke egen kropp som redskap, brukes utstyr som f.eks. kettlebells, vektskiver, medisinballer, etc.

Leg Works

30 minutters styrkeøkt som fokuserer på mage, rumpe og lår.

Tabata

En 30 minutters intervallbasert time hvor vi varierer kondisjonsøvelser med styrkeøvelser.

Spinning

Sykkeltime som består av oppvarming og kondisjonstrening.

Running

Kom i gang med løping, og kjenn at både kondisjon og løpestil forbedres. Vi løper sammen og hjelper hverandre.

Aqua

Skånsom trening i vann. Her blandes kondisjon, styrke og bevegelighet.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH